Poslovni uspjeh društva SICK Mobilisis d.o.o. počiva na zadovoljstvu i ispunjenju očekivanja naših Kupaca, vlasnika i zaposlenika, dobavljača, poslovnih partnera i zajednice u kojoj djelujemo u području Razvoja i proizvodnje fleksibilnih proizvoda i aplikacija s mogućnošću primjene u najzahtjevnijim poslovnim procesima s posebnim naglaskom na:
Proizvodnju, prodaju i isporuku fleet management i parking rješenja
Prvenstvena briga posvećuje se zadovoljstvu Kupaca kvalitetom pruženih usluga, proizvoda, pravovremenim isporukama i odzivu, osiguranjem dostupnosti informacija o našim proizvodima, uslugama te osiguravanjem zadovoljavanja zahtjeva kupaca kao i zakonskih i ostalih obvezujućih zahtjeva. Prilikom izvođenja naših usluga poseban naglasak stavljamo na smanjenje negativnog utjecaja na okoliš.
Svi zaposlenici obvezni su:
-
neprestano raditi na povećanju zadovoljstva naših Kupaca,
-
neprestano poboljšavati djelotvornosti svojih postupaka,
-
u radnim postupcima pozitivno djelovati na okoliš,
-
poštivati zakonske i ostale zahtjeve, od internih propisa SICK grupe i SICK Mobilisisa preko lokalnih, državnih i međunarodnih propisa
-
sukladno svojim odgovornostima, poduzimati radnje za postizanje zadanih ciljeva
Uprava društva redovito utvrđuje godišnje ciljeve na razini društva, tako da omoguće ostvarenje ovdje postavljenih općih ciljeva i politike.
Opći ciljevi
-
zadržavati postojeće i neprestano unapređivati zadovoljstvo kupaca koji su u centru svih aktivnosti u društvu
-
zapošljavati, dodatno educirati i zadržati kvalificirane zaposlenike
-
stalno pratiti i usvajati nove tehnologije
-
stalno poboljšavati kvalitetu usluga
-
sprječavati onečišćenja okoliša / smanjivati negativni utjecaj na okoliš
-
ispunjavati zadane rokove izvršenja usluga
-
proširivati postojeći asortiman proizvoda i usluga
-
usklađivanje sa strateškim ciljevima SICK grupe
Uprava društva od samog početka svog djelovanja ulaže velike napore u prisutnost svojih proizvoda i usluga na zahtjevnom i visoko konkurentnom domaćem i stranom tržištu.
Stalnim poboljšavanjem kvalitete naših proizvoda i usluga te izobrazbom zaposlenika, tijekom proteklih godina uspjeli smo postići visoku kvalitetu naših proizvoda i usluga, konkurentnost i povjerenje kupaca.
Svjesni smo da visoku kvalitetu proizvoda i usluga i potpuno zadovoljstvo kupca možemo postići samo u okviru djelotvorno izgrađenog i dokumentiranog sustava.
Stoga, Uprava društva intenzivno i studiozno radi na osiguranju organizacijskih uvjeta za ispunjenje visokih zahtjeva za kvalitetu naših proizvoda i usluga.
Naš Priručnik upravljanja sadrži sve temeljne odrednice sustava upravljanja kvalitetom i okolišem (kontekst društva, potrebe i očekivanja zainteresiranih strana, politiku i ciljeve društva, područje primjene sustava, opis zadovoljenja zahtjeva i/ili uputnice na operativne postupke, opis međusobnog djelovanja procesa te ispunjava sve zahtjeve normi ISO 9001:2015 i 14001:2015.
Njegova primjena je obvezatna u radu svih zaposlenika društva.